Walka w naszej grze polega na pisaniu postów z opisem swoich ruchów. Mo¿e wydawaæ siê to ¶mieszne, ale tak naprawdê w ten sposób pokazujemy swoj± znajomo¶æ gry oraz anime Naruto. Pobudza nasz± wyobra¼nie i tworzy opowiadanie o losach naszego shinobi.
1. Najwa¿niejsza zasada jest taka, ¿e gdy zapomnimy czego¶ dopisaæ, albo siê pomylimy, nie mo¿na ju¿ tego zmieniæ. Jest tak dlatego aby by³o bardziej realistycznie (w walce nie ma miejsca na pomy³ki).
2. Aby oficjalna walka (taka w której uzyskujemy jakiekolwiek korzy¶ci) dosz³a do skutku jeden z Kage musi byæ online w grze, poniewa¿ on jest sêdzi± walki i tworzy jej fabu³ê. Wygl±da to mniej wiêcej tak:
Kage: "Zaczynamy. Jeste¶my na arenie... Poza paroma drzewami nie ma nic, wielkie pustkowie."
Gracz 1: Stojê, zastanawiam siê po czym wyci±gam dwa kunaie i biegnê w twoj± stronê.
hp full ch full
Gracz 2: Robiê trzy klony które szybko Ciê otaczaj±.
hp 700 ch full
Gracz 1: Atakuje wszystkie klony shurikenami po czym znikaj±. Teraz wiem który jest prawdziwy wiêc atakuje Ciê kunaiem.
hp full ch full
Gracz 2: Odskakujê, biegnê w twoj± strone i u¿ywam konohy senpuu.
hp 10 ch full
I tak dalej...
3. Istniej± cztery rodzaje punktów walki... a) MT - Moc taj jutsu okre¶la jak dobrze atakujemy rêkami nogami i ró¿nego rodzaju broni±. W sk³ad MT wchodz± si³a, zrêczno¶æ, szybko¶æ, celno¶æ. b) MR - Moc rzutu, czyli: Celno¶æ + Si³a MU - Moc uniku, czyli: Szybko¶æ + Zrêczno¶æ MC - Moc ciosu, czyli: Si³a + Szybko¶æ MB - Moc bloku, czyli: Zrêczno¶æ + Celno¶æ c) Zale¿no¶æ: MR > MU - Obroñca zostanie trafiona MR < MU - Obroñca rzutu zdo³a unikn±æ obra¿eñ MR = MU - Wtedy bierze siê pod uwagê moc bloku obroñcy MC > MB - Obroñca zostaje trafiony MC < MB - Obroñca ciosu zdo³a unikn±æ obra¿eñ MC = MB - Wtedy bierze siê pod uwagê moc uniku obroñcy
|